DarkAgesS klanının Rezilliği

'Çöp Kutusu' forumunda AziR tarafından 3 Ağustos 2015 tarihinde açılan konu

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. AziR

    AziR Üye

    Kayıt:
    30 Mayıs 2015
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    52
    Cinsiyet:
    Erkek
    Amacım hiçbir şekilde kışkırtmak deil gerçekleri göstermektir.

    Buyrun Bu bombayı buglu kurduklarına dair kanıt video.
    Normalde Videosuz oynuyorduk 1 el öncede A ya bug lu kurdukları için hemen videoları açtık.


    Bunlarda Dünkü Oyun Skorları.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bu arada ben SROCKY adlı hesapta oynamaktaydım o yüzden kendi hesabım yok fotoğraflarda Yorumları size bırakıyorum Tekrar söylüyorum bug hile kadar aciz bir durum yoktur.

    UZMANLAR My Family.........AziR
     
    #1
    5 kişi bunu beğendi.
  2. SkyCity

    SkyCity Üye

    Kayıt:
    18 Haziran 2015
    Mesaj:
    37
    Alınan Beğeniler:
    18
    Cinsiyet:
    Erkek
    Size bunu oyundanda belirttik bombayı kuran arkadaşımız boşluk tuşuna 1 kere basıyor. Ki bunun bizim tarafımızda kasti yapılmış Bi hareket olmadığını ve oyun hatası oldugunuda belirttik hiçbir şekilde klanımızın adını hiç bir şey ifade etmeyen bi video parçası ile kirletemezsin. Ha eğer o kadar guvenseydiniz klan vs dediğimizde gelirdiniz iş sadece limanla bitmiyor ;)
     
    #2
    2 kişi bunu beğendi.
  3. AziR

    AziR Üye

    Kayıt:
    30 Mayıs 2015
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    52
    Cinsiyet:
    Erkek
    Sizin tarafınızdan kasıtlı yapılmadığını idda ediyorsunuz bu olay 1 oyunda 2 defa yapıldı bu bir , ikincisinde ne hikmetse oyun sizin aleyhinize ilerlerken 2 el üst üste bug yaptınız video istiyorsunuz video attık liman olayına gelince de kimi limanda yendiysek aynı lafları duyar olduk yok şura gelin bura gelin biz kimseyi zorlamadık liman atalım diye hatta oda sizdeydi bundan sonrada sizle maç yapmayız her seferinde bi vukaat çıkarıyorsunuz hayır yenilmeyi hazmedemiyorsanız ws atmayın yenileceğini anlayıp buga başvurmakta benim gözümde acizliktir.;)
     
    #3
    2 kişi bunu beğendi.
  4. Beast

    Beast Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2015
    Mesaj:
    127
    Alınan Beğeniler:
    20
    Cinsiyet:
    Erkek
    Halen Darkagess adindaki, icerisi küfürbaz, "makrobaz" ile dolu oyuncalara karsi oyun oynuyorsunuz.
    Sastim kaldim.
    Ignore edin sunlari, birakin kendi baslarina oynasinlar. Kendilerinden iyi olanlari hep öteki gruptan atan cocuklardan cok ama cok bekliyorsunuz.
     
    #4
    2 kişi bunu beğendi.
  5. SkyCity

    SkyCity Üye

    Kayıt:
    18 Haziran 2015
    Mesaj:
    37
    Alınan Beğeniler:
    18
    Cinsiyet:
    Erkek
    Boşluk tusu hatası duzeltildi diye açıklama yapıldı. Bomba kurarken Boşluk tuşuna 1 kere basmak ne ara bug oldu. Bunu size klavyeden değilde sesli anlatmak istedik ts adresimizi verdikde gelmediniz şimdide forumdan klanımızın adını kirletiyorsunuz. TEKRAR SOYLUYORUM BU BİR OYUN HATASI DarkAgeSs klanının kasti olarak yaptığı bir bug yoktur.
     
    #5
  6. Perfectking

    Kayıt:
    3 Ağustos 2015
    Mesaj:
    3
    Alınan Beğeniler:
    2
    Cinsiyet:
    Erkek
    kardeşim sen naparsan yap nedersen de oyun hatasını DarkAgesS in alehine ceviremessin oyundaki spece bugu kaldırıldı bombayı kurarken öldüğünde bugda kalıyor bunu bilmiyorsunuz işte cahil insanlar cahilce sözleri biz oyundan zevk almak icin oynuyoruz sezin karşınızdaki tam kadro deil bunları yenip ss alıp kendinizi yükseltemessiniz bizim sizi yendiklerimizn haddi hesabı yok gelipte acızlık yapıp kazandığımızın ss sini almayız bircok cw kazandık cünkü ve bu küfürbaz makrocuyla dolu dien arkadaş yanlış anlama beni DarkAgesS oyuncuları hicbirşekilde zorunda kalmadıkca küfür etmez bazı köpekler havladığı icin insanın ister istemez zoruna gidiyor ve sinirleniyor ve emin olunki küfür edenede gerek yapılıyor sen kalktı makrocu diosun hertürlü inceleme yapıldı zaten gereken cezalar verildi sen hayla makrocu diosun işte bukadar kuyruk acısı cekiyosun ve cekemiyorsun dostum delilin varsa konuş yoksa havlama citten oyunun sizin gibi karaktersiz insanlar cekemeyen insanlar yüzünden bircok arkadaşım ve bircok oyuncu bıraktı bırakın şu cekememezlik ayaklarını hırs edin kardeşim sizde yapın tekrardan sölüyorum oyun hatasını darkagess in alehine cevirme space bugu kaldırıldı bunu gm ler bile acıkladı lakin tam bomba kurarken öldüründe bugta kalıyor bu kasten yapılan bişe deil lütfen arkadaşlar rica ediyorum böle şeylerle gelmeyin bunlar karaktersizlikten başka bişe deildir siz yine anlamıycaksınız beyin baki olmadığından tekrardan sölüyorum kasten bişe deil space bugu kaldırıldı bomba tam kurulurken öldüründe bomba buga düşüyor ....
     
    #6
  7. benjolikefe3244

    Kayıt:
    8 Temmuz 2015
    Mesaj:
    9
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    DOSTUM NE KADAR CAHİL İNSANLARSINIZ BOMBAYI KURAN BENDİM ZATEN BOMBAYI SADECE SPACEYE BASARAK KURDUM TAM KURAR KURMAZ ARKADAN SEN YADA BASKA BİRİ ÖLDÜRDÜ O ANDA BOMBA BUGTA KALDI BU HERKEZİN BAŞINA GELMİŞTİR ARKADAŞLAR YALANMI YANİ DARKAGESS'İ BATIRMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ AMA BİRAZ ZOR DOSTUM BİZİMLE UĞRAŞMADAN ÖNCE KENDİ KLANINA BİR BAK SONRA ÖYLE GEL BURDA LAGA LUGA YAP HADİ EYVALLAH ...
     
    #7
  8. AziR

    AziR Üye

    Kayıt:
    30 Mayıs 2015
    Mesaj:
    88
    Alınan Beğeniler:
    52
    Cinsiyet:
    Erkek
    Birincisi sizden önce TS ye ben çağırdım siz gelmesiniz bir iki kişi ver TS dedi gelen giden yok ben DarkAgesS i karalamam zaten klanın durumu ortada benim karalamama gerek yok.
    Battlefield Türkiye Spam Koruma Aktif 3 Ağustos 2015 Mesajlarınız Birleştirildi
    Birincisi kendi cahilliğimi seviyorum Allaha şükür bu bug var bu bug vardır oyunda sayamam ilgilenmediğim ve iğrendiğim bi olaydır bug tekrar söylüyorum bug acizliktir.Böyle bir bugun olduğunu biliyorsunuz Tevekkeli ondan herkez bomba kurduktan sonra koşup ölürse orda öldü yamadan sonra nerdeyse sürekli liman oynadım rastlamadım buna buda demek oluyor ki rastgele yapılacak bişey deil demekki yapmanın yöntemini bulmuşsunuz 1 sefer bu olay ceryan etse bende denk gelmiştir olmuştur diyimde siz yenilirken 4-3 ken durum 2 el üst üste bug yapılması rastgele bişey deil bu yaptığınız adamlık deil eğer yenilmeyi yediremiyorsan oynamayacaksın ha bu arada siz ne ara bizi yendiniz defalarca yenmişlermiş yav bırakın bu işleri her bok sizde macroda sizde küfürde bug da hala gelmiş konuşuyorsunuz macro yüzünden nerdeyse klanınızın hepsinin rütbesini söktüler hala bana DarkAgolmadı savunmaya çalışıyorsunuz karşınızda çocuk yok .Ha bu arada bug oyun açığıdır bunda oyunun hatası varsada sizde bunu kullanıyorsunuz oyun açığından yararlanmak ban sebebidir bildiğim kadarıyla siz gelmişsiniz oyunun yüzünden bu bizi ilgilendirmez diyorsunuz bizde kırmızı olduk bomba dibinde de öldük savunurken bizde neden olmadı var bi taktiği demekki rastgele olmuyor. .
    Battlefield Türkiye Spam Koruma Aktif 3 Ağustos 2015 Mesajlarınız Birleştirildi
    Şükürler olsun benim klanımın bi vukaatıyok olmazda biz milletin ne emeğini macroyla yeriz ne bug un arkasına sığınıp gg deriz nede yediremeyince özelden küfrederiz şükürler olsun benim klanımdaki herkez adam hepsinede gözü kapalı güvenirim.
     
    #8
  9. MaCiT

    MaCiT Yönetici

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesaj:
    6,462
    Alınan Beğeniler:
    336
    Cinsiyet:
    Erkek
    OLay büyük Rıza babaya haber vermek lazım
     
    #9
    4 kişi bunu beğendi.
  10. -Thanatos-Fatih-

    Kayıt:
    15 Haziran 2015
    Mesaj:
    6
    Alınan Beğeniler:
    2
    Cinsiyet:
    Erkek
    Kardesım Bomba İle aranda 5 Metra var
    1 Spacebarı acılması lazım
    2 Bomba Bugu Giderildi
    3 Saga sola bok atmaktan vaz gecin
    Tekrar dıyorum Bug Olmus olsa Bile
    (SPACE ) Tusunun gözukmesı lazım 5 metre mesafen var neyın kafası bu
     
    #10
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.