Hounds Nasıl Oynanır?

'Hounds Genel' forumunda MaCiT tarafından 19 Mart 2015 tarihinde açılan konu

  1. MaCiT

    MaCiT Yönetici

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesaj:
    6,462
    Alınan Beğeniler:
    336
    Cinsiyet:
    Erkek
    BUFF Üyeliğinizi Aldınız Mı?
    Hounds The Last Hope, BUFF oyun portalı altında yayınlanan ve BUFF üyeliği ile oynayabildiğiniz bir oyundur. Hounds oynayabilmeniz için BUFF ana sayfasını ziyaret edebilir ve hesabınızı hemen oluşturabilirsiniz. BUFF hesabınız ile tüm BUFF oyunlarını oynayabilirsiniz.

    Ayrıca Joygame üyeliğiniz var ise yine tüm BUFF oyunlarını, ekstra bir üyelik almadan oynayamnız mümkün.

    Oyunu İndirdiniz Mi?
    Hounds The Last Hope'u bilgisayarınıza indirmek için oyunun ana sayfasını ziyaret edebilir ve HEMEN İNDİR butonuna basarak kurulum dosyasını bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

    Kurulum tamamlandıktan sonra oyuna girişte herhangi bir problem yaşamamanız için, en güncel DirectX, Nvidia veya AMD Atisürücülerinin yüklü oldığundan emin olun.

    Sistem Gereksinimileri Nasıl?
    Bilgisayarınızın Hounds The Last Hope'a nasıl tepki vereceğini aşağıdaki tabloda görebilirsiniz.

    [​IMG]
    Hangi Tuşlarla Oynanır?
    Aşağıdaki görselde görebileceğiniz gibi Hounds The Last Hope'ta hangi tuşun, ne işe yaradığını öğrenmek çok önemlidir. İsterseniz tuş ayarlarını dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

    [​IMG]
     
    #1
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 31 Mart 2015
  2. insurgent2799

    Kayıt:
    2 Nisan 2015
    Mesaj:
    3
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    oyun indiriom sonra bi tane program cıkıo ındrıom inmeye başlıo sonra kurulum hatası diyo bu yuzden acılmıo oyun
    programın adı net framework v 4 0 303019 ne yapcam acill bilgi lütfen admin facebookdan yardımcı olursan daha iyi olur ismim yunus emre koncuk türk bayrağı var profilde lütfen yarım et
     
    #2
  3. MaCiT

    MaCiT Yönetici

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesaj:
    6,462
    Alınan Beğeniler:
    336
    Cinsiyet:
    Erkek
    Burdan NET Framework 4 indir sonrar tekrar kurulum yapın
     
    #3
  4. IDreamSolidI

    Kayıt:
    8 Nisan 2015
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    hounds açılıyo markalar geliyo sonra karanlık geliyo okla beraber ama açılmıyo
     
    #4
  5. ogzhnmtlu

    ogzhnmtlu Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2015
    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    OYUNU İNDİREMEDİM HATA VERİYO
    Battlefield Türkiye Spam Koruma Aktif 8 Nisan 2015 Mesajlarınız Birleştirildi
    ben indiremedim indirmenin yarısı doluyo sonra hata veriyo yardım
     
    #5
  6. MaCiT

    MaCiT Yönetici

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesaj:
    6,462
    Alınan Beğeniler:
    336
    Cinsiyet:
    Erkek
    oyunu kaldırın tekrar kurun düzeliyor siyah ekran
     
    #6
  7. kocabirdünyabirdeben21

    Kayıt:
    5 Nisan 2015
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    Battlefield Türkiye Spam Koruma Aktif 8 Nisan 2015 Mesajlarınız Birleştirildi
    Ayık olun arkadaşlar böyle oyunlar yüzünden dininizden geri kalmayın bak wolfteam metin2 hounds gibi oyunlar hep yabacınların oynadığı oyunlardır bencee sizde ona göre dıkkatlı olun takılıp kalmayın yapmanız gerekenleri yapın oyle oynayın . . .

    yaw bende esc basıyorum olmuyor açılmıyor menü bende bısı anlamadım doğru duzgun normalde çalışıyor bıldıgım kadarıylan zaten f tuşlarınada daha tam ayıkmadım sızddee ayık olın .
     
    #7
  8. enesxx2323

    enesxx2323 Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2015
    Mesaj:
    2
    Alınan Beğeniler:
    2
    Cinsiyet:
    Erkek
    ben oyunu indirdim oyun beni kendi anasayfasına gönderiyor zaten buff üyeliğim var
    Battlefield Türkiye Spam Koruma Aktif 9 Nisan 2015 Mesajlarınız Birleştirildi
    lütfen yardımcı olun şu oyunu oynıyalım
     
    #8
    2 kişi bunu beğendi.
  9. alkansahin414141

    Kayıt:
    9 Nisan 2015
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    çözüm yokmu ya
     
    #9
  10. AresTV

    AresTV Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2015
    Mesaj:
    52
    Alınan Beğeniler:
    24
    Cinsiyet:
    Erkek
    tamam açılan sayfada buff üyeliğinle giriş yap, oyuna giriş sayfa üzerinde oluyor...
     
    #10