Sunucu İle Bağlantı Koptu

'Hounds Teknik Destek Yardım' forumunda IByIIBlackI tarafından 6 Mayıs 2015 tarihinde açılan konu

?

Sizce Bu Hata Oyundan mı Kaynaklanıyor Yoksa Bende mi ?

  1. Oyundan

    8 oy
    100.0%
  2. Benden

    0 oy
    0.0%
Birden fazla oya izin veriliyor.
  1. IByIIBlackI

    Kayıt:
    6 Mayıs 2015
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    S.a
    Arkadaşlar oyuna bir türlü giriş yapamıyorum . Yaklaşık yarım aydır oyunu oynuyorum ilk kez böyle bir sorunla karşılaştım. Ne zaman girmek istesem 'Sunucu İle Bağlantı Koptu' hatasını alıyorum. Varsayılan tarayıcıda değiştirdim hemde 2 kere ama bir işe yaramadı. Yok mu bunun bir çözümü ?
     
    #1
  2. LegenDary

    LegenDary Üye

    Kayıt:
    5 Mayıs 2015
    Mesaj:
    89
    Alınan Beğeniler:
    56
    Cinsiyet:
    Erkek
    Sorun oyundan kaynaklanıyor kardeşim sıkıntı yapma :)

    İyi Forumlar...
     
    #2
  3. uLUBey

    uLUBey Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2015
    Mesaj:
    23
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    Aynı Hatayı Bende Alıyorm Kardesm Bekliyorum Çözülür Diye
     
    #3
  4. HyperShooT

    HyperShooT Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2015
    Mesaj:
    5
    Alınan Beğeniler:
    6
    Cinsiyet:
    Erkek
    Hayır benim anlamadıgım Mademki oyundan kaynaklanıyor Bu site bir tane bile yetkili yokmu insanlara bilgi vericek.. Ne kadar sorumsuz bir yonetim forumdaki uyeler yardımcı olmaya calısıyor. Mademki oyundan kaynaklanan bir hata oyun ile ilgili haberler bolumune yazabilirler.. pes dogrusu.
     
    #4
    2 kişi bunu beğendi.
  5. maksattr12

    maksattr12 Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2015
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    ya acil yardım oyuna giriyorum sunucu ile bağlantı koptu diyor
    Battlefield Türkiye Spam Koruma Aktif 6 Mayıs 2015 Mesajlarınız Birleştirildi
    • ÇÖZÜN ŞU SORUNU :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
     
    #5
  6. MaCiT

    MaCiT Yönetici

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesaj:
    6,462
    Alınan Beğeniler:
    336
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şuan oyunda hata var herkesde aynı
     
    #6
    2 kişi bunu beğendi.
  7. Kwick

    Kwick Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2015
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    oyuna girebilen varmı arkadaşlar bağlantı koptu hatası alıyorum sitede açıklama yapmadı
     
    #7
  8. Fight4Freedom

    Kayıt:
    19 Nisan 2015
    Mesaj:
    41
    Alınan Beğeniler:
    18
    Cinsiyet:
    Erkek
    Meslek:
    Bilgisayar İşletmeciligi
    Şehir:
    İstanbul
    Malesef Sizden Kaynaklanmiyor Ve Haber Vermeden Sunucular Kapatiliyor Bilgi Bile Verilmiyor Nalet Olsun Böle Firmaya.
     
    #8
  9. TheTurkGamer34

    Kayıt:
    29 Mayıs 2015
    Mesaj:
    2
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    aynen hacı
    Battlefield Türkiye Spam Koruma Aktif 30 Mayıs 2015 Mesajlarınız Birleştirildi
    Arkadaşlar Bence Hata OYUNLA Alakalı Bütün Virüs Tarayıcılarını Kapattım Böyle Firma Mı Olur Arkadaş:mad::mad::mad:
     
    #9
  10. burakcan2734

    Kayıt:
    30 Haziran 2015
    Mesaj:
    1
    Alınan Beğeniler:
    0
    Cinsiyet:
    Erkek
    Beyler Bence Bu XNCODE Den Bi Tane Program Sİlmemiz Gerek Çünkü Log Hatası Gelince Tıklıyorum XNCODE Sayfasını Açıyor Neden Orayı Açıyor Düşünmedinizmi Hiç
     
    #10